Westman nu och sen Ljusvattnet

Nu sitter jag, min familj, min älskling och hans familj på Westman och ska äta lunch! Vi åkte hit direkt efter att ha varit i kyrkan och sen åkt skrinda en stund.
Vi blir nog kvar här typ 1 timme eller något. Jag och älskling har tänkt gå till kyrkan här i bygdsiljum om vi hinner, och se hans lill-kusin när hon och hennes skola får sommarlov ☺️

När vi är klara här i bygdsiljum så ska jag och min familj åka hem, näe jag kommer hem ska jag byta om till myskläder, chilla lite, sen när klockan börjar närma sig 18 så ska jag börja fixa till mig lite och byta om, för vid 18 tiden så kommer Rebecca och hennes mamma och hämtar upp mig för klassen ska ha en sista avslutningsmiddag och kväll tillsammans❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback