Stan Hela Dagen

Idag for jag till stan 8.20 och var där ända till 18:50... Asså Shit ! :0
Vi åkte in till stan så tidigt för att vi skulle lämna in bilen på lagning och medans den var där så var jag och min lossas mamma i stan och gick och kollade lite i affärerna, och Ja, jag hittade 2 stycken klädesplagg ! :) sen åkte vi och hämtade bilen och hämtade upp min syster som hade åkt med pappa lite i hans lastbil, och sen åt vi lunch och gick ännu mer i affärer och vi hittade lite fler klädesplagg och även lite små saker till huset och sånt :)

Men asså tänk! Jag var i stan i 10,5 timmar! 😧😧 Och det var ju inte lönt att köra hem för att sen köra tillbaka till stan lite senare, för när min pappa hade slutat så skulle vi hämta honom för att sen äta på restaurang! :D

Men dagen har ändå gått hyfsat snabbt så det är skönt! + jag hittade några klädes plagg och lite andra saker :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback