Snart klar :)

Imorse blev jag väckt av min älskade syster som kom upp hit imorse. Jag blev så himla glad! ❤ Är så glad över att äntligen få träffa henne igen!
 
Idag har jag hållit på att renskriva och fixa lite med "Boken om mig", eller jag har tagit lite pauser då och då för att kunna göra lite andra saker.
Jag följde även med ditt bygdsiljum för att lämna Elina i backen, och efter det körde jag,Anette,Julia och Joanna till Westmans för att fika lite. Även om jag bara kunde välja mellan 2 olika bakelser (är laktosintollerant), så var det ändå gott! :)
 
Nu har jag bara 8 kapitel kvar att renskriva så det ska nog gå snabbt! :)
 
Imorgon bär det av till backen för en hel slalomdag, med några från familjen (haha, låter knäppt men ja..)! Så det blir super :) ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback