Bästa helgen på länge!❤

Hela helgen har varit så sjukt mysig och rolig ! ❤☺

Fredag: Oliver och jag tar det lugnt och är bara hemma och ser film och myser❤
Vi lagade varmrätt och efterrätt tillsammans☺
Till efterrätt åt vi pannacotta ❤ ⬆

Lördag: Vid 13:45 gick jag och oliver till ett ställe för att fira en person som fyllde 80 år. ☺
Hela hans släkt på hans pappas sida var där.☺ Det var väldigt trevligt att träffa alla! ❤

Efter det åkte vi hem till honom och bakade havreflan. Efter tog det vi det lugnt och bara myste❤

Söndag: Vi steg upp från sängen vid 11 tiden. Klockan 14-16 skulle jag, oliver och 6 stycken andra stå och sälja kakor på skyltsöndagen. ☺

När vi var klara där så gick vi hem och värmde oss, såg film och sedan åt vi kvällsmat ☺

Runt 20.45 tiden var både jag, oliver och hans lillasyster väldigt rastlösa, så vi gick till skidbacken och var där till 22.00.☺❤

En underbart rolig och mysig helg!! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback