Stan 2 dagar i rad

Igår var jag i stan med mina systrar (Julia & Elina). Jag och Julia skulle visa våra piercingar för hon som piercade oss, för hon ville se hur dom såg ut efter 1 vecka! :) Vi båda bytte till lite längre stav för det var lite tight när man skulle tvätta piercingen :) Efter det gick vi och åt lunch och sen gick vi på stan och shoppade :) En mysig systerdag helt enkelt ! ❤

Idag var jag i stan med Sara och det var väldigt mysigt ! ❤ Vi gick mest runt i alla affärer och kollade på kläder,parfymer, smycken o.s.v.. Vi åt lunch på Subway-riktigt gott!👌😃 
Dock köpte ingen av oss något.. Men det var trevligt att umgås ensam med Sara utanför skolan, som vi inte har gjort på ungefär 3 veckor! ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback