Sol ! ☀

Idag har det varit riktigt skönt och varmt väder! Eller det har det faktiskt varit hela veckan, jag har legat ute och solat lite denna veckan!😃

Nu har jag nyss kommit hem efter att ha varit vid sjön ett litet tag och filmat in lite scener till en So'film. Min klass håller på med ett arbete om Judendom och då är vi indelade i 5st olika grupper och vi får jobba fritt ~ alltså välja hur vi ska "berätta" om judendomen! Min grupp har valt att göra en film, där vi visar hur det hela har gått till o.s.v. 
Man fick välja om man ville göra en dokumentär,film eller reportage, tror inte det var något annat att välja mellan?
Om man ville så fick man göra dokumentär och film, eller reportage och dokumentär o.s.v!
I min grupp är det jag och 3 st killar🙊
Väntade här på dom andra i min grupp.


Nyss kommit hem och sitter och solar lite i solen 👍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback