Söndag!

Halloj världen!:)

Idag har det varit fint väder, liksom igår! +7 i solen?!:) Våren är påväg, även i Norrland!:)
Idag, har jag varit ute och kört skoter, och även fixat lite i garaget! "Hurtig tjej"!:) Nu, på kvällen så har jag suttit o pratat i telefon (och även smsat) med 2st vänner, för lite mer planering (hemligt!)! Det ska bli skojj, när det väll är dags för det!!
Imorgon är det skola..tråkigt men ändå roligt. Jag går ju bara mån-tors denna veckan imed att det är röd dag på fredag! Alltså börjar mitt påsklov på torsdag efter skolan!!:) "YEY"!
Men om jag ska vara ärlig så hade jag hellre velat ha det i mitten på april eller slutet av april/början av maj, för jag hade ju sportlov för 2 (eller 3??) veckor sedan! Men men...
Godnatt!:)

XOXO Ronja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback