Skola imorgon!

Idag har jag varit i stan och kollat när ena systern spelade fotbolls match, och det gick bra för dom, dom vann!:) Efter matchen så passade vi på att shoppa lite..haha! Sen när vi kom hem så fick jag ett tråkigt besked angående en vän...då blev jag direkt på dåligt humör (ledsen,arg,sur o.s.v)! Det jag fick reda på, är inte roligt och ett väldigt tråkigt besked! Hatar när dåliga saker händer med personer som jag känner! Men när jag började smsa med lite personer (och speciellt en person) så blev det genast LITE bättre! Men det kommer ta lång tid innan jag kan vara glad på riktigt, igen!
Imorgon är det skola igen... :/ :)

(En ofixad,trött och ny duschad Ronja på bilden, tagen nyss nästan)

XOXO Ronja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback