Har inte haft tid?!..

Hejsan! Jag har inte haft tid att blogga för jag har haft en himla massa skolarbete som har gått före och på jullovet så hade jag ingen tid.. :/
Men i julklapp så fick jag massa fina saker och jag blev super glad! Jag tänkte skriva några saker och det är: IPad,Kläder,Smycken,Pengar!, Hörlurar. Men såklart mkt mkt mer!:) Tack alla för alla julklappar! Jag blev super glad! ;)
Just nu sitter jag i min säng och chillar! För ungefär 1timme sedan så slutade ju melodifestivalen och ja..jag hejade på Robin eller Anton. Och Robin blev ju vinnare!:) I år var det faktiskt en hel del bra låtar, med genom hela turnén! En låt som jag tyckte var knäpp var "En Riktig Jävla Schlager!", min pappa tyckte likadant som flera andra "gamla" människor "Det var den bästa låten i årets mello!!" Fast njaa...det kan jag inte hålla med om?! Men iaf, Grattis Robin!! Lycka till i ESC! Denna veckan som är nu (v.10) har jag sportlov, och detta lovet har gått riktigt fort faktiskt!:/ :) Jag har åkt skidor,kört & åkt skoter, sett Skoter Cross tävling, Tränat och mkt mer. :) I morse så körde min bror, hans tjej och min andra brors kompis ner till Skåne, och nu på kvällen så sitter min ena syster på nattåget, omväg till Göteborg.. Så idag har det varit lite tyst och lugnt här, i huset.. :) ;-/ Jaja..
På måndag blir det skola igen.. Tråkigt men ändå roligt?!:) 5 veckor innan sportlovet så började jag och min klass med ett So-Specialarbete om Rom och Romarriket, och jag tyckte att mitt blev hyfsat bra..fast jag kanske inte var super nöjd med det men ja.. :(
Jag hoppas att vi får tillbaka arbetena i veckan!
(Bild sen igår, fredag)

Vi hörs snart! Puss o kram! <3

XOXO Ronja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback