Haha!:)

Haha fin bild?!... xD
Idag är det ju onsdag, och då går jag bara till 14:00! Skönt!:)
Idag så var det en lite annorlunda dag, för min klass, för på musiken hade vi fått reda på vår musiklärare, att en dag efter sportlovet skulle han låna oss, för att vi skulle hinna spela lite längre och ja, sånt! Och på musiken är vi indelade i två stycken grupper: "Pop" och "Rock" och jag ville vara i "Rock" (ja, vi har fått välja vilken grupp vi vill vara i!). I måndags, på musiken drog vi lott för att se vem som skulle börja vara med vår musiklärare, och det blev "Pop" som fick börja, så jag och resten av dom som är i "Rock" gruppen, hade först Idrott, sen No och sen i slutet av No'n kom "Pop" gruppen för då hade dom haft klart sin tid hos musikläraren! Och sen hade vi alla vanlig lektion och sen lunch. Efter lunch rasten var det "Rock" gruppens tur, och det var väldigt roligt! Vi lärde oss en ny sång, fikade och gjorde om en låt så den blev på vårt sätt, det var skojj!:) Sen var det slut på dagen, så det har varit en rolig dag idag!:) Nu, ikväll har jag pluggat engelska och svenska.. :/ Nu ska jag sätta mig och göra klart en karta som jag är tvungen att göra.. :/ :)

XOXO Ronja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback