FREDAG!! :D

YEY! Nu är det fredag!! Äntligen helg! Men ärligt talat så har denna veckan, liksom flera andra veckor på sistone, gått fort!?! Jaja, jag ska såklart inte klaga.
 
jag kom nästan nyss hem från skolan. Idag på näst sista lektionen, skulle jag som vanligt ha So, men vår So'lärare skulle iväg, så han låste upp salen, och berättade för hela klassen att han skulle iväg + berättade lite annat, och imed att det hade blivit lite hastigt bestämt att han skulle iväg så fanns det ingen vikarie eller något så han hade pratat med en klass-kompis till mig och hade sagt att den personen skulle vara "lärare" istället för elev, men det funkade hur bra som helst, det var lugnt och tyst och alla jobbade. Så det var rätt roligt och bra att det funkade fast än vi inte hade någon "riktig" lärare! 
 
XOXO Ronja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback