Vädret idag.

Hejsan! (-:
Nu så sitter jag här vid datorn och kollar runt lite på olika bloggar och fb, såklart så skriver jag ju detta ¨fina¨ inlägg! (;
Idag på eftermiddagen så blev det varmt och mycket solsken, när jag märkte det så tänkte jag: ¨ÄNTLIGEN¨!!
För förra veckan och lite veckan innan så var det bara piss väder! regn,molnigt,mörkt. Fy F*n vad tråkigt väder det var då! :/
Idag så har vi städat lite i klassrummet, imorgon så ska vi fortsätta med det för vi har ju inte skolavslutning förrens på Torsdag... :(
Och imorgon är det så att 6:orna på Samrealskolan och på Jeppaskolan ska möta några av lärarna på fotboll. Och själv så vet jag inte än om jag vill vara med eller om jag bara ska kolla på?...



Ha det bra! :-P


XOXO Ronja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback