Hej! :-)

Hej! Jag tänkte berätta lite om mig! :-)

Jag heter Ronja Andersson och är född 1999, fyller år den 25 April.
Jag har 4 hel syskon som jag älskar jätte mkt! Men jag älskar också såklart mina älskade föräldrar!
Mina föräldrar är skilda sedan 2008..
Jag bor i Skåne (som jag gjort hela mitt liv) men man kan även säga att jag bor lite i Stockholm för jag är i Sthlm väääldigt mkt om året. ;-)
Jag ska flytta till Norrland i slutet av Juli för min lossas mamma och hennes barn bor där så jag,min ena bror och min pappa och vår kära hund ska flytta till dom. ;-P

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva...men jag vill också bara lägga till att jag ska försöka hinna med minst 1 inlägg per dag!..



XOXO Ronja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback