Yey! Snart är det dags!

Hellü! <:
 
Om 9 timmar bär det av till Danmarks flygplats för att sedan vänta på att tiden ska bli 07.00 ungefär för då ska man stiga ombord på flyget till BARCELONA!!! :D
Shiiiit vad jag har längtat på att åka dit! :)
 
Om en stund så ska jag träffa några vänner för att säga hejdå till dem imed att jag åker till Stockholm direkt på natten när vi kommer från Barcelona, sen så åker jag hem till Skellefteå dagen efter, så jag hinner ju inte träffa mina vänner då!... ;/

Men så är det! Men jag kan ju träffa dom och andra när jag kommer ner till SKÅNE! :)
 
Det kommer komma några små inlägg idag men dom är inte så långa!..
 
 
XOXO Ronja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback