Hej.

Heiii..
Jag vill bara säga det att jag aker hem imorgon natt, till sverige men jag aker direkt till stockholm da och ska vara där tills pa torsdag morgon, sen när jag har kommit hem pa torsdag förmiddag sa ska jag ju göra lite saker, men jag kan ju se om jag gör nagot inlägg pa kvällen?? :)
Just nu sitter jag i lobbyn och JAAA jag vet att det inte blir nagra a men det är bara för jag tror inte att a finns pa spanska tangentbord? Och om det finns det sa har jag iallafall inte hittat det?! Men ni far ända försöka läsa det!

Jag ska snart käka kvälls mat ;) HEHE

Imorgon ska vi lämna hotellet vid 12 tiden för vi maste cheka ut senast da sa da sa vi att vi chekar ut i sista sekund :P

MEN!.. Jag kanske kan göra ett inlägg innan vi chekar ut? ;)

Just det!.. Jag ska bara säga det att det är varmt här heeeela tiden! :D Men jag har inte fatt nagon färg tycker jag.. :o

Just nu är det nog runt 28-33 grader ute :) SKÖÖÖNT!! ;D

Puss o Kram! :*

XOXO Ronja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback