Förlåt! :/

Förlåt !
Jag har typ inte bloggat på 30 dagar?? :O
OMG! Förlåt, men jag har haft mycket att göra!


Men jag är tillbaka i skåne igen!! :D
Det har hänt rätt mkt nu.. Jag har varit iväg på Tivolit i Danmark och sen har jag varit iväg på Tosselilla, Skånes Sommarland. Och sen så har jag packat till Spain, Barcelona!! ;D Jag åker ju om 2 dagar :P
Och sen så har jag ju såklart packat ner ALLA mina saker i mitt rum imed att vi ska flytta.. Jag flyttar ju när jag ska till Barcelona för sen efter det åker jag till Stockholm 2 dagar typ och sen efter det så ska jag flyga upp till Skellefteå! Så jag har i stort sätt bara dagar kvar i Höör, Skåne!.. ;/
Men det ska såklart bli roligt att få prova på något nytt, imed flytten!
 
 
Men om en stund så ska jag cykla och möta upp en kompis, så ska vi cykla och bada,sola och äta glass! GOTT! :P
 
 
 
XOXO Ronja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback